tisdag 23 februari 2010

Tips för Tele2

Tre veckor efter att jag mailat till Tele2, så fick jag idag svar på min korta enkla fråga.

Mitt tips är 1; Skaffa tillräckligt med personal, 2; Glöm inte bort att öppna inkorgen för att kolla om det kommit nya mail, 3; Ha en policy att svara på kundmail inom rimlig tid.

Jag vet inte om de försöker skrämma bort sina kunder. Men då de har ett bra studenterbjudande på mobilabonnemang, så får jag tyvärr överväga att skaffa dem i alla fall, trots deras seghet.

För det vore trevligt att kunna använda mobilen till att ringa med, för en rimlig minutkostnad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

Jag beklagar att vårt svar dröjt. Vi arbetar kontinuerligt för att minimera kötiderna och svarstiderna och vi tar tacksamt emot dina synpunkter. Vi hoppas att du ändå väljer oss som leverantör av din mobiltelefoni.

Med vänlig hälsning,

Alan Kocevic, Tele2.