måndag 16 maj 2011

Vad drömde jag?

På tal om att sova.
Jag vaknade strax innan klockan 05 i natt av att jag nitade mig själv väldigt hårt på näsan. Eftersom det bara var jag i rummet, så förutsätter jag att det var så det gick till.

I samma ögonblick som jag vaknade av smärtan, insåg jag att blod mer eller mindre forsade ut från näsan. Så med handen hårt hållen över näsöppningen rusade jag till badrummet. Det var stora blodfläckar på golvet, i handfatet, på toalettstolen och halva mitt ansikte såg ut att platsa i en skräckfilm.

När jag vaknade av alarmet några timmar senare, så trodde jag att jag bara drömt alltihop, men en bortglömd fläck på toalocket och intorkat blod i näsan motbevisade mig.

Det var en mycket bisarr upplevelse.

6 kommentarer:

Björn sa...

Tur att du än så länge inte ger dig på andra. Nästa familjesemester kan bli ödesdiger.

LunaLuciferi sa...

Nädå, jag är som ett lamm när jag sover :)

Mamma sa...

Kan du knacka på hos grannen innan du lägger dig och be denne att hjälpa dig på med tvångströjan? Hmm, kom på att den ska av nästa morgon också men det kan nog se lite kul ut om du studsar ut på stan och ber någon att hjälpa dig av med din förbånkade tröja. Det här kan bli hur bra som helst men att nita sig själv så där hårt i sömnen är förbaskat bra jobbat :) Vem drömde du om?? Kram

LunaLuciferi sa...

Jag minns tyvärr inte vad jag drömde, men jag borde ha varit arg :) Dock tror jag att det var nån kant på näspiercingarna som gjorde det största jobbet med näsblodet.

Anonym sa...

http://www.konsernsjefen.no/christina-laastad

Veer sa...

I liked it so much and very interesting, too! Thanks for sharing the experience.
Wonderful post, really great tips and advice.
Cheap Flights to Nairobi
< Flights to Nairobi
< Nairobi Flights